Garantie en reparatie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem altijd even contact met ons op zodat we de perfecte oplossing kunnen bieden.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.

Klachten

Mocht het zo zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan willen we dat uiteraard ook graag weten. Daarom willen we u graag vragen om eventuele klachten aan ons door te geven. Dit kan via e-mail, telefonisch of per post. Onze medewerkers zullen uw klacht beoordelen en proberen een passende oplossing te vinden.
Onze contactgegevens zijn als volgt: AVNUE, Geldropseweg 105, 5611SE Eindhoven. Klik hier voor ons contactformulier:
Zodra wij uw klacht ontvangen, krijgt u een bevestiging van ons. Binnen 14 dagen ontvangt u een reactie. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten we u dat weten.
Als u liever een externe partij inschakelt, kunt u terecht bij de bemiddelingsdienst van Stichting Webshop Keurmerk, waarbij AVNUE is aangesloten. Indien bemiddeling geen oplossing biedt, kunt u het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).